3386

Klantenportaal

Staat je vraag hier niet onder? Neem dan contact op met ons.

Postverzending aan mijn klanten:

 

Klantenportaal

 

Waarom kan ik niet kiezen uit meer producten?

Voor de aangeboden producten zijn speciale prijsafspraken gemaakt. Uiteraard kunt u ook andere producten bestellen. Wanneer u ingelogd bent in het klantenportaal ziet u een foto van uw contactpersoon, vanuit hier kunt u hem/haar mailen.

 

Ik ben mijn inlog/wachtwoord kwijt?

Die kunnen wij zo opnieuw toesturen, hiervoor kunt u ons bellen of mailen.

 

Waarom instelkosten?

U hebt waarschijnlijk de 1e of 2e inschrijftermijn overschreden. Dit betekent dat wij al begonnen zijn met de productie van de andere kalenders. Zo kunnen wij de kalenders ook daadwerkelijk uitleveren in de beloofde leverweek. U krijgt instelkosten berekend omdat we de productie voor u opnieuw op moeten starten.

 

Wat is de Helpdesk als ik ingelogd ben?

Dit is uw contactpersoon bij Helios Kalenders. Hij/zij weet alles van de gemaakte afspraken, het ontwerp en de extra mogelijkheden.