Dat er de laatste jaren veel (meer) in online marketing wordt geïnvesteerd is duidelijk en uiteraard meer dan begrijpelijk. Blijf dat ook doen! Toch merken we jammer genoeg dat offline marketing...
Afgelopen tijd zijn de grondstofprijzen flink gestegen. Het is een feit dat voor velen direct te merken is op financieel gebied. Wereldwijd hebben we te maken met een tekort aan materialen.
Kalenders als promotioneel product of business gift geven je de kans om je organisatie op een toonaangevende en praktische wijze onder de aandacht te brengen bij klanten en relaties.
Van toegevoegde waarde zijn door middel van een kalender in eigen huisstijl. Door relaties een bruikbaar geschenk te geven zorg je voor langdurige positieve associaties voor je bedrijf of merk.
Nog steeds is de kalender wereldwijd een vertrouwd en gewaardeerd product die bij veel bedrijven en huishoudens gebruikt wordt. Offline uitblinken met een tastbaar product in deze digitale tijd.
Het coronavirus treft ons allemaal en zorgt ervoor dat er minder fysieke afspraken zijn. Jij of je buitendienst collega's mogen (bijna) niet bij klanten langs en het aantal online afspraken stijgt.