Verhouding offline en online marketing
Dat er de laatste jaren veel (meer) in online marketing wordt geïnvesteerd is duidelijk en uiteraard meer dan begrijpelijk. Blijf dat ook vooral doen! Toch merken we jammer genoeg dat offline marketing steeds minder in het marketingbudget wordt meegenomen, terwijl het net zo belangrijk is.
Of zelfs belangrijker! Offline zichtbaar blijven in een wereld die steeds digitaler wordt. Offline marketing kan op veel traditionele en vertrouwde manieren ingevuld worden. Wat doet jouw organisatie op dit vlak naast kalenders? Dit vertrouwde product bewijst elk jaar weer zijn waarde.
Hoe? We merken dat veel van onze klanten ieder jaar weer bestellen omdat hun klanten en relaties het waardevolle product nog steeds waarderen. Ook merken we dat als klanten stoppen met kalenders, ze het jaar erop weer bestellen omdat veel klanten er toch weer om hebben gevraagd en ze ‘nee moesten verkopen’.
Heb jij de kalenders voor 2025 alweer besteld? Wees er op tijd bij in verband met de aanhoudende prijsstijgingen van papier en karton en bespaar zo op deze waardevolle investering.